Importanta Magneziului

Importanta Magneziului

Magneziul este un mineral important, al patrulea mineral care se gaseste din abundenta in corpul uman si are roluri importante in foarte multe reactii enzimatice (ce este o reactie enzimatica?) din corpul uman. Numeroasele sale functii includ ajutorul functiei musculare si a celei nervoase, reglarea tensiunii arteriale si sustinerea sistemului imunitar.

Citește mai mult »
Cupru - Surse si Beneficii

Cupru – Surse si Beneficii

Cuprul este un mineral gasit in tot corpul si este un nutrient de care acesta are nevoie pentru a putea functiona corespunzator. Sunt necesare cantitati mici de cupru in corpul uman pentru ca acesta sa poata functiona corect.

Citește mai mult »
Beneficiile Fluorului

Beneficiile Fluorului

Fluorul este un mineral din oase si dinti. Se gaseste si in mod natural in apa, plante, pietre, sol si aer. Fluorul este utilizat in mod obisnuit in stomatologie pentru a intari smaltul, care este stratul exterior al dintilor. De asemenea, fluorul ajuta la prevenirea cariilor.

Citește mai mult »
Tratamentul cu Fluor

Tratamentul cu Fluor

Fluorul este un mineral natural care ajuta la construirea dintilor puternici si la prevenirea cariilor. Tratamentele cu fluor sunt de obicei tratamente profesionale care contin o concentratie ridicata de fluor pe care un dentist o va aplica pe dintii unei persoane pentru a imbunatati sanatatea orala si pentru a reduce riscul aparitiei cariilor. Aceste tratamente pot lua forma unei solutii, gel, spuma sau lac.

Citește mai mult »
Doza zilnica recomandata de Fier

Doza zilnica recomandata de Fier

Doza zilnica recomandata (ADR) pentru fier elementar depinde de varsta si sexul unei persoane. Vegetarienii au, de asemenea, diferite cerinte de fier. Sugarii de la 0 la 6 luni au nevoie de 0.27 mg de fier, in timp ce sugarii de la 6 luni la 1 an au nevoie de 11 mg de fier.

Citește mai mult »
Beneficiile Fierului

Beneficiile Fierului pentru organismul uman

Fierul este unul dintre mineralele vitale pentru sanatatea umana. In timp ce toate celulele umane contin fier, acesta se gaseste mai ales in celulele rosii din sange. Acest mineral joaca de asemenea, un rol vital in functia sistemului imunitar, dar este foarte eficient si pentru tratarea anemiei, cresterea hemoglobinei si are multe alte roluri.

Citește mai mult »
Importanta Cuprului

Importanta Cuprului

Cuprul este un mineral esential, necesar pentru supravietuire. Se gaseste in toate tesuturile corpului si joaca un rol in producerea celulelor rosii din sange si mentinerea (mentinerea cum a celuletor?) celulelor nervoase si a sistemului imunitar. De asemenea, ajuta corpul sa formeze colagen si sa absoarba fierul, si joaca un rol important in producerea energiei.

Citește mai mult »
Copilul in Colectivitate

Copilul in Colectivitate

Integrarea copilului in colectivitate reprezinta fara doar si poate, un motiv de ingrijorare pentru foarte multi parinti deoarece acestia nu isi pot supraveghea copilul, asa cum sunt obisnuiti sa o faca acasa.
Daca va intrebati care sunt factorii care alimenteaza temerile celor mici de a ramane intr-un loc precum gradinita, loc in care se intalnesc cu copii de aceeasi varsta, dar petrec timp despartiti de parinti, veti afla mai multe informatii utile in randurile care urmeaza.

Citește mai mult »
Sanatatea Emotionala

Sanatatea emotionala

Cei cu o sanatate emotionala buna au o parere buna despre propria persoana si au relatii sanatoase. Persoanele care au o stare emotionala buna sunt constiente de sentimentele, de gandurile si de comportamentele lor. Aceste persoane au gasit si au pus in practica metodele cele mai potrivite si cele mai sanatoase pentru a putea face fata stresului, anxietatii si problemele care sunt o parte a vietii normale.

Citește mai mult »
Carbohidrati

Dieta fara carbohidrati

Cati carbohidrati trebuie sa aiba o dieta cu continut scazut de carbohidrati?
Dietele cu continut scazut de carbohidrati limiteaza aportul de carbohidrati in grade diferite. In general, dietele cu continut scazut de carbohidrati limiteaza sau elimina aportul de alimente bogate in carbohidrati, cum ar fi cerealele rafinate, bauturile indulcite si alimentele procesate, si incurajeaza consumul de alimente cu continut scazut de carbohidrati, cum ar fi proteinele animale, legumele si anumite fructe.

Citește mai mult »