Înregistrarea în aplicația SanoPass în 4 pași simpli
Înregistrarea în aplicația SanoPass în 4 pași simpli
Servicii Disponibile






Întrebări Frecvente
-
De unde descarc aplicația SanoPass?
Aplicația SanoPass poate fi descărcată, în funcție de telefonul pe care îl dețineți, de pe:GooglePlay AppStore
-
Angajatorul/ asigurătorul meu mi-a oferit un pachet de
servicii medicale de prevenție SanoPass. Ce am de făcut?
De îndată ce ai primit confirmarea activării abonamentului SanoPass de la angajator sau asigurător, trebuie să descarci aplicatia SanoPass si să parcurgi pasii de inregistrare - exemplificați mai sus, în această pagină.
-
De ce servicii pot beneficia prin SanoPass?
Pentru a verifica serviciile de care poți beneficia prin SanoPass trebuie să descarci aplicația mobilă și să te loghezi în aceasta. Pe ecranul principal vei vedea toate serviciile incluse.
-
Mi-am uitat PIN-ul. Ce fac?
În cazul în care ai uitat PIN-ul, dă click pe butonul din stânga, din josul paginii: “ați uitat pin-ul” și urmează pașii de recuperare a acestuia. Dacă întâmpini dificultăți, ne poți contacta pe chat, telefon sau e-mail.
-
Cum îmi fac o programare în rețeaua SanoPass?
Pentru a te programa trebuie să cauți clinica dorită în aplicație. După ce ai găsit o clinică care corespunde nevoilor tale, dă click pe aceasta, apoi pe butonul “programează-te”. Vei discuta direct cu clinica dorită și vei face programarea. După ce închizi convorbirea poți salva în aplicația SanoPass data și ora programării pentru a îți reaminti cu 24h și cu 3h înainte de aceasta.
-
Pot face mai multe programări în rețeaua SanoPass într-o zi?
Da, poți face oricâte programari ai nevoie.
-
Sunt la cabinetul mediului dar nu îmi funcționează telefonul.
Ce fac?
Te legitimezi cu cartea de identitate și comunici reprezentantului cabinetului medical numărul de telefon pe care l-ai utilizat în momentul înregistrării contului.
-
Vreau să merg la un anumit medic, însă acesta nu face parte
din rețeaua SanoPass. Ce fac?
Ne contactezi prin chat, telefon sau e-mail și ne comunici numele partenerului și datele de contact, iar în maxim 48 de ore vom luă legătură cu acesta în vederea semnării unui contract de parteneriat.
-
Ce se întâmplă dacă programarea mea a fost anulată?
Ne contactezi și ne comunici problema. Cu siguranță că nu vei pierde niciun credit disponibil în pachetul tău de servicii.
-
Nu sunt mulțumit de calitatea actului medical. Cui mă pot
adresă?
În primul rând, te încurajăm să notezi toate clinciile vizitate (după efectuarea consultației, îți va apărea această opțiune în aplicație).
În al doilea rând, dacă calitatea actului medical a fost sub așteptările tale, te rugăm să ne contactezi prin chat, telefon sau e-mail și să ne sesizezi problema întâmpinată. -
Cum pot să renunț la o programare sau să modific ziua / ora
acesteia?
Contactând direct clinica parteneră.
-
Ce se întâmplă cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în aplicație, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de ține sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respectă legea și procedurile judiciare.