Întrebări frecvente

1. Ce servicii sunt incluse in abonamentul SanoPass?

Serviciile SanoPass diferă în funcție de pachetul ales. Lista completă a serviciilor, incluzând categoriile și specialitațile medicale sunt disponibile pe link-urile de mai jos:

SanoPass Primar

SanoPass Principal

SanoPass Premium

2. Angajatorul meu mi-a oferit un abonament SanoPass. Ce am de facut?

De îndată ce ai primit confirmarea activării abonamentului SanoPass de la angajatorul tau trebuie sa intri in platforma SanoPass și să te înregistrezi cu adresa de email sau numele de utilizator furnizat de către angajatorul tău. Activarea abonamentului medical se poate face prin 2 modalități:

Web: Intri pe www.sanopass.ro, secțiunea Autentificare si urmezi pașii de înregistrare

Mobil: Descarci aplicația SanoPass disponibilă pe Google Play sau Apple Store și urmezi pașii de înregistrare

3. Mi-am pierdut parola / datele de acces in aplicație. Ce fac?

Accesezi platforma SanoPass (web sau mobile) si mergi în secțiunea “Am uitat parola”. In cazul in care ai uitat numele de utilizator ne poți contacta prin intermediul chat-ului disponibil pe site-ul nostru: www.sanopass.ro

4. Cum îmi fac o programare în rețeaua SanoPass? 

SanoPass pune la dispoziție în platforma datele de contact ale partenerilor: email, telefon, website, adresă. Trebuie să iei legătură cu partenerul dorit pentru stabilirea unei programări, similar cu procesul în care te-ai fi programt și a fi plătit cu banii proprii.  Prin intermediul platformei nu se pot face programări.  

 5. Pot beneficia de abonamentul SanoPass și membri familiei mele? 

Desigur, poți solicita angajatorului tău să adauge un abonament pentru oricare membru al familiei. Valoarea abonamentului pentru fiecare membru al familiei va fi reținută din salariul tău la prețul negociat de către angajator.

 6. Ce se întâmplă cu datele mele personale? 

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în aplicație, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de ține sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare. 

 7. Pot face mai multe programări în rețeaua SanoPass într-o zi? 

 Da, poți beneficia de orice servicii îți permite pachetul tău. 

  8. Sunt la cabinetul medicului dar nu îmi funcționează telefonul. Ce fac? 

Te legitimezi cu cartea de identitate și comunici reprezentantului cabinetului medical numărul de telefon pe care l-ai utilizat pentru activarea abonamentului.

În cazul în care nu ți-ai activat abonamentul și nu ai parcurs pașii de înregistrare, nu poți efectua vizita medicală în baza abonmentului SanoPass. 

 9. Cum pot afla dacă un cabinet medical face parte din rețeaua Saopass? 

Poți verifică direct în aplicatie sau pe website-ul nostru: www.sanopass.ro

 10. Vreau să merg la un anumit medic, însă acesta nu face parte din rețeaua SanoPass. Ce fac?

Ne contactezi prin intermediul platformei sau pe chat-ul nostru disponibil pe website, ne comunici numele partenerului și datele de contact, iar în maxim 48 de ore vom luă legătură cu aceste în vederea semnării unui contract de parteneriat. 

 11. Cum pot contacta serviciul support SanoPass? 

Sanopass ofera suport utilizatorilor prin chat-ul disponibil pe website-ul nostru www.sanopass.ro

 12. Ce se întâmplă dacă programarea mea a fost anulată? 

Cu siguranță că nu vei pierde niciun credit disponibil din pachetul tău de servicii. SanoPass nu este responsabil de gestionarea programărilor agreate cu partenerii noștri. 

 13. Nu sunt mulțumit de calitatea actului medical. Cui mă pot adresa? 

Te adresezei către noi prin chat-ul disponibil pe website-ul nostru www.sanopass.ro 

 14. Cum pot să renunț la o programare sau să modific ziua/ora acesteia? 

Contactând direct partenerul prin intermediul informațiilor puse la dispoziție în platformă.