Întrebări frecvente - Sanopass

Sanopass

Întrebări frecvente

Serviciile SanoPass diferă în funcție de pachetul ales. Lista completă a serviciilor, incluzând categoriile și specialitațile medicale sunt disponibile pe link-urile de mai jos:

De îndată ce ai primit confirmarea activării abonamentului SanoPass de la angajatorul tau trebuie sa intri in platforma SanoPass și să te înregistrezi cu adresa de email sau numele de utilizator furnizat de către angajatorul tău. Activarea abonamentului medical se poate face prin 2 modalități:

Web: Intri pe www.sanopass.ro, secțiunea Autentificare si urmezi pașii de înregistrare

Mobil: Descarci aplicația SanoPass disponibilă pe Google Play sau Apple Store și urmezi pașii de înregistrare

Accesezi platforma SanoPass (web sau mobile) si mergi în secțiunea “Am uitat parola”. In cazul in care ai uitat numele de utilizator ne poți contacta prin intermediul chat-ului disponibil pe site-ul nostru: www.sanopass.ro

SanoPass pune la dispoziție în platforma datele de contact ale partenerilor: email, telefon, website, adresă. Trebuie să iei legătură cu partenerul dorit pentru stabilirea unei programări, similar cu procesul în care te-ai fi programt și a fi plătit cu banii proprii.  Prin intermediul platformei nu se pot face programări.  

Desigur, poți solicita angajatorului tău să adauge un abonament pentru oricare membru al familiei. Valoarea abonamentului pentru fiecare membru al familiei va fi reținută din salariul tău la prețul negociat de către angajator.

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în aplicație, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de ține sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare. 

 Da, poți beneficia de orice servicii îți permite pachetul tău. 

Te legitimezi cu cartea de identitate și comunici reprezentantului cabinetului medical numărul de telefon pe care l-ai utilizat pentru activarea abonamentului.

În cazul în care nu ți-ai activat abonamentul și nu ai parcurs pașii de înregistrare, nu poți efectua vizita medicală în baza abonmentului SanoPass. 

Poți verifică direct în aplicatie sau pe website-ul nostru: www.sanopass.ro

Ne contactezi prin intermediul platformei sau pe chat-ul nostru disponibil pe website, ne comunici numele partenerului și datele de contact, iar în maxim 48 de ore vom luă legătură cu aceste în vederea semnării unui contract de parteneriat. 

Sanopass ofera suport utilizatorilor prin chat-ul disponibil pe website-ul nostru www.sanopass.ro

Cu siguranță că nu vei pierde niciun credit disponibil din pachetul tău de servicii. SanoPass nu este responsabil de gestionarea programărilor agreate cu partenerii noștri. 

Te adresezei către noi prin chat-ul disponibil pe website-ul nostru www.sanopass.ro 

Contactând direct partenerul prin intermediul informațiilor puse la dispoziție în platformă.