Politică de confidențialitate

  1. Datele cu caracter personal pe care SanoPass le prelucreaza

SanoPass SRL cu sediul in cu sediul în Targoviste, Dambovita, str. Gimnaziului, nr. 18, et. 1, camera 2, cod poştal 130017, România, e-mail: office@sanopass.ro, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J15/1721/2018, cod fiscal 40308760, a elaborat aceasta politica pentru a te informa referitor la conditiile in care colectam, procesam, utilizam si protejam datele dvs. cu caracter personal. Prezentul document “Politică de Confidenţialitate” descrie drepturile tale referitoare la protectia datelor cu caracter personal, modalitate prin care acestea se exercita si canalele de comunicare prin care poti intra in legatura cu noi pentru raportarea oricarei abateri de la Politica sau in cazul in care ai intrebari.

In cazul abonamentelor medicale SanoPass, indiferent de tipul acestora, SanoPass va prelucra datele tale cu caracter personal pentru emiterea acestor abonamente, respective: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon, colectate prin intermediul angajatorului tău si prin intermediul Platformei, informații referitoare la tranzactiile pe care le realizezi la clinicile sau cabinetele medicale partenere, unde ai solicitat servicii medicale conform abonamentului, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizezi în mod direct în contextul creării contului de utilizator sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea site-urilor noastre www.sanopass.ro.

Dacă ești vizitator al site-ului www.sanopass.ro, vom prelucra datele tale cu caracter personal pe care le furnizezi în mod direct în contextul utilizării acestui site-uri, cum ar fi datele pe care le furnizezi atunci când îti creezi un cont, în cadrul formularului de contact, ale formularului de cerere de demo, ale formularului de comandă, în măsura în care completezi astfel de formulare. De asemenea, prelucrăm datele generate prin accesarea și utilizarea site-urilor (informații despre dispozitivul utilizat – computer, telefon, tableta – informații de jurnal, precum adresa IP, interogările de căutare, tipul de browser, limba acestuia, setările hardware, data și ora solicitării), inclusiv datele privind preferințele tale sau alte date colectate prin intermediul tehnologiilor de analiză a activității utilizatorilor pe paginile de internet (cum ar fi cookies; îți recomandăm să citești și Politica noastră de cookies).

2. Scopurile și temeiurile legale ale prelucrării

2.1 Utilizam datele tale colectate la punctul 1 pentru:

i. Desfășurarea relației contractuale dintre angajatorul tău şi SanoPass

Scop: emiterea abonamentelor conform comenzii angajatorului tău și procesarea tranzacțiilor efectuate de către tine in cadrul abonamentului.

Durata prelucrarii: datele tale vor fi stocate pe perioada de 3 ani calculată de la data încetării relației contractuale cu angajatorul tău care ti-a oferit abonamentul medical.

 ii. Analize și statistici privind utilizarea produselor noastre

Scop: optimizarea produselor SanoPass in vedere imbunatatirii satisfactiei clientilor, beneficiarilor si partenerilor SanoPass.

Durata prelucrarii: datele tale vor fi stocate pe perioada de pana la 5 ani calculată de la data încetării relației contractuale cu angajatorul tău care ti-a oferit abonamentul medical.

iii. Marketing direct și alte comunicări comerciale

Scop: oferirea de discount-uri, promotii, lansari de produse sau servicii, aparitia unor furnizori de servicii medicale noi etc., atat din partea SanoPass cat si a colaboratorilor (terte entitati juridice), care au o relatia contractuala cu SanoPass.

Durata prelucrarii: datele tale vor fi stocate pe perioada de pana la 3 ani de la data incetarii contractului de client sau parteneriat, sau de la data solicitarii excluderii din comunicarile comerciale si de marketing.

2.2 Dacă ești vizitator al sanopass.ro prelucrăm datele tale cu caracter personal pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (de exemplu, e-mail), a produsele şi serviciile oferite de SanoPass.

2.3 Dacă ești persoană de contact a Partenerilor (Clienți, Parteneri Comercianți, Furnizori) sau potențialilor Parteneri, SanoPass prelucrează datele tale cu caracter personal pentru inițierea sau desfășurarea relației contractuale dintre SanoPass și Parteneri sau potențiali Parteneri.

SanoPass poate şterge datele tale personale atunci când consideră că nu mai sunt necesare pentru scopurile în care au fost colectate.

În orice caz, dacă îți retragi acordul și nu mai există temeiuri juridice pentru prelucrare sau te opui prelucrării și nu există motive legitime și imperioase pentru prelucrare care să prevaleze, vom înceta prelucrarea datelor.

 

  1. Terte persoane

În prezent, SanoPass dezvaluie datele dumneavoastră cu caracter personal către:

i. Furnizorii de servicii (acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite de SanoPass) și pe care SanoPass îi contracteaza pentru servicii administrative, pentru marketing si alți furnizori de servicii (de exemplu, furnizori de servicii IT, servicii de stocare de date etc.)

ii. Alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre;

iii. Autoritățile publice, dacă dezvăluirea este necesară pentru a ne conforma cu o obligație prevăzută de legislația aplicabilă.

Datele cu caracter personal furnizate către SanoPass pot fi transferate în afara României, către state din Uniunea Europeană.

4. Drepturile tale

4.1 Dreptul de acces

Aveti dreptul sa solicitati acces la datele dvs. personale. De asemenea, puteti solicita rectificarea datelor personale inexacte sau puteti solicita completarea datelor incomplete.

De asemenea, aveti dreptul sa cunoasteti sursa datelor cu caracter personal.

4.2 Dreptul de stergere

Dreptul dvs. de a fi uitat va indreptateste sa solicitati stergerea datelor dvs. personale atunci când:

i. datele nu mai sunt necesare pentru atingerea scopurilor pentru care au fost colectate si prelucrate;

ii. alegeti sa va retrageti consimtamântul (daca consimtamântul dvs. a fost obtinut ca baza legala pentru procesare), fara ca aceasta retragere sa afecteze legalitatea oricarei prelucrari efectuate inainte de retragere;

iii. va opuneti prelucrarii;

iv. datele dvs. au fost procesate ilegal;

v. datele dvs. trebuie sterse pentru a se conforma unei obligatii legale; sau

vi. este necesara stergerea datelor pentru a asigura conformitatea cu legislatia in vigoare.

4.3. Dreptul de a restrictiona

De asemenea, puteti solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale daca: contestati exactitatea datelor dvs.; nu mai avem nevoie de aceste date in scopuri de prelucrare; si va opuneti prelucrarii datelor.

4.4 Dreptul la portabilitate

Puteti solicita sa furnizam datele dvs. personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit de catre calculator sau puteti solicita ca acestea sa fie transmise direct unui alt operator, cu conditia ca:

i. prelucrarea sa se bazeze pe consimtamântul dumneavoastra sau sa fie necesara pentru a indeplini un contract cu dumneavoastra; si

ii. sa se realizeze prin mijloace automatizate.

 4.5 Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere

Daca aveti nelamuriri sau reclamatii cu privire la protectia datelor dvs. personale, aveti dreptul sa depuneti o plângere la autoritatea romana de protectie a datelor (Autoritatea Nationala pentru Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal) utilizând urmatorul link: www.dataprotection.ro

Cu toate acestea, va rugam sa ne adresati in prealabil toate solicitarile, contactând-ne la adresa de mai jos, astfel incât sa putem face fata cererii dumneavoastra si sa gasim o solutie amiabila.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta scriind la urmatoarea adresa: office@sanopass.ro precizând numele, prenumele si motivul solicitarii dvs. Cel mai probabil, va vom cere informatii suplimentare pentru a va identifica si pentru a ne permite sa ne ocupam de solicitarea dvs.

 

  1. Securitate

In acest scop, luam toate masurile de precautie necesare, având in vedere natura datelor cu caracter personal si riscurile legate de prelucrarea datelor, pentru a mentine securitatea datelor si, in special, pentru a preveni denaturarea, deteriorarea sau accesul neautorizat al tertilor (protectia fizica a locatiei , proceduri de autentificare cu acces personal, securizat prin identificatori si parole confidentiale, un jurnal de conectare, criptarea anumitor date etc.)

 

  1. Actualizare politicii privind confidentialitatea

Aceasta politica a devenit aplicabila la 01 februarie 2019. Este posibil sa actualizam sau sa modificam aceasta politica de confidentialitate dupa cum este necesar. In acest caz, amendamentele vor deveni aplicabile numai dupa o perioada de 30 de zile lucratoare de la data modificarii. Consultati din timp in timp aceasta pagina daca doriti sa fiti informat despre eventualele modificari.